Uczestnicy wesela i księga gości na pamiątkę

Ślub to jedno z najważniejszych wydarzeń w życiu pary, a czas tuż przed nim jest wypełniony obowiązkami, trzeba zaplanować setki rzeczy, kilka razy odwiedzić urząd lub kościół (w zależności od tego na jaką ceremonię się zdecydujemy). Po oświadczynach i decyzji o wzięciu ślubu przyszli małżonkowie muszą sobie odpowiedzieć na wiele pytań odnośnie samych zaślubin jak i późniejszego wesela. Ten dzień zwykle świętuje się nie tylko we dwoje – uczestnicy wesela są bardzo ważnym elementem całej uroczystości i to również oni mają być zadowoleni z przyjęcia.

Ale zanim ten wielki dzień nadejdzie, narzeczeni muszą zdecydować gdzie odbędzie się ślub, a gdzie wesele, a to właśnie wesele wymaga od nich najwięcej planowania. Na wyborze idealnego miejsca bowiem się nie kończy, trzeba wybrać wystrój sali, gdy już uda się sprecyzować listę gości – ustalić menu, znaleźć zespół lub DJ’a, którzy na danej sali będą chcieli zagrać, potem fotograf i kamerzysta, którzy w niebanalny sposób uwiecznią ceremonie, a potem szaloną zabawę do białego rana, trzeba kupić alkohol, zamówić tort i są to tylko najważniejsze punkty, obowiązkowe na każdym weselu. Dziś jednak pary młode zwykle nie poprzestają na klasycznej formie przyjęcia, a firmy zajmujące się eventami prześcigają się w pomysłach, jak uczynić ten dzień dla świeżo upieczonych małżonków jeszcze bardziej wyjątkowym. Zaczynając od drink barów, czy wino busów (które są obecne już właściwie na wszystkich weselach), przez fotobudki, które również są coraz bardziej popularne, aż po pokazy ognia, czy fajerwerków.

Dla tych, którzy nie chcą korzystać z oferty firm zewnętrznych ze względu na ograniczony budżet, czy po prostu uważają, że to trochę za dużo, pozostają pomysły, które przy odrobinie pracy można zrealizować samemu – jak na przykład księga gości na wesele, która po weselu będzie cudowną pamiątką (zwykle znajdują się w niej nie tylko podziękowania i życzenia, ale często też rady, które mogą małżonków w przyszłości uratować od niejednej katastrofy), innym pomysłem jest przygotowanie pierwszego tańca z romantyczną choreografią (w internecie można znaleźć wiele gotowych pomysłów lub przy odrobinie artystycznych zdolności opracować niepowtarzalny układ).

W organizacji i uświetnianiu przyjęć weselnych ogranicza nas tylko (poza budżetem oczywiście) wyobraźnia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *