Reklama w internecie

 Skuteczna reklama internetowa

 

Reklama internetowa – zazwyczaj utożsamiana jest z reklamą graficzną w formie różnego typu banerów. Na tego typu reklamę internetową firmy przeznaczały największe środki finansowe. Ilość tych reklam była już tak duża, że internauci przestali na nie zwracać uwagę. Skuteczność przekazu zaczęła spadać. W to miejsce wchodzą nowe formy reklamy internetowej. Możliwości jest coraz więcej.

Obecnie mamy szeroką paletę sposobów promowania się firmy i jej produktów w internecie.

Oto przykłady:

 

  • strony internetowe firm
    • wizerunkowe – promujące markę firmy i jej potencjał
    • produktowe – promujące produkty lub usługi firmy
    • sklepy internetowe – nastawione na sprzedaż ale równolegle promujące produkt
  • reklama w wyszukiwarkach internetowych
  • reklama tekstowa i graficzna na stronach udostępniający miejsce na swoich stronach
  • mailingi odwołujące się do oferty umieszczonej na stronie internetowej
  • informacja o naszym produkcie
    • na zaprzyjaźnionych stronach kooperantów
    • zamieszczona w internetowych portalach branżowych
    • w portalach ogłoszeniowych
  • konta w mediach społecznościowych
  • programy partnerskie (afiliacyjne)

 

reklama internetowa fotoksiążkiReklama internetowa to często najtańsza forma reklamy produktów lub usług firmy. Przykładowo fotoksiążka byłaby trudna do wypromowania przez małą firmą. Dodatkowo przy niskiej cenie dobrze przygotowana reklama internetowa daje stosunkowo dużą skuteczność.

Ponieważ niektóre banery wyświetlane są odrębnych oknach przysłaniających częściowo właściwą stronę i utrudniają nam życie powodują negatywny stosunek do nich. Reakcje te często przenoszone są również na inne formy reklamy internetowej i zniechęcają wielu właścicieli firm do reklamowania się w tym medium. Na ilość tego typu nachalnych reklam maleje.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *